سام نوری: رکورددار بازی در فیلمهای توقیفی هستم!
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۹۴۴۵
سام نوری، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: وقتی از طرف آقای کیمیایی با من تماس گرفتند و پیشنهاد دادند در فیلم «خائنکشی» بازی کنم، من سراسیمه دویدم و خودم را به پروژه رساندم.
به گزارش ایرنا، سام نوری درباره نحوه پیوستنش به فیلم خائنکشی توضیح داد: من با علی اوجی، تهیه کننده فیلم دوستی قدیمی دارم. ایشان آقای کیمیایی را متقاعد کرد که من در فیلم حضور داشته باشم.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
نوری پشت صحنه این فیلم را خیلی جذاب توصیف کرد و گفت: استاد کیمیایی میتواند چندین سال سابقه و تجربیات خودش را در چند جمله کوتاه به بازیگران انتقال بدهد. من با دایره لغات جدیدی آشنا شدم که بتوانم احساساتم را در قالب آن کلمات راحتتر بیان کنم. آقای کیمیایی با سرعت فوق العادهای کار را انجام میدهد و در فیلمی که ساخته به گوشه گوشه اش دقت کرده است. من مجموعا ۴۸ ساعت جلوی دوربین بودم.
نوری با بیان این مطلب که من رکورد دار فیلمهای توقیفی هستم اظهار داشت: در سه فیلم قاتل و وحشی به کارگردانی حمید نعمتالله، غیبت موجه ساخته عباس رافعی و لاکپشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی بازی کردهام که هر سه توقیف شدهاند. فیلم قاتل و وحشی خیلی مورد بی مهری قرار گرفته است.
او گفت: حمید نعمت الله در صنعت سینمای کشور جواهری است. اگر این افراد را از دست بدهیم توان جایگزینی را نداریم. به نظر من فیلم قاتل و وحشی اولین فیلم خوب در ژانر دلهره است که حرفهای زیادی برای گفتن دارد. برای این فیلم زحمت زیادی کشیده شده است. بازیگران خیلی تلاش کردند که این فیلم در ژانر خودش یک اتفاقی را رقم بزند.
بازیگر «قهوه تلخ» با اشاره به تفاوت دستمزدهای شبکه نمایش خانگی با سینما و تلویزیون گفت: من بالا بودن دستمزدها در این رسانه را نکته مثبتی میدانم. سام نوری در شبکه نمایش خانگی هزار تومان میتواند درآمد داشته باشد و حاشیه امنیت مالی پیدا کند و این اتفاق خوبی است.
وی تصریح کرد: چون اگر سریال جذابی در تلویزیون پیشنهاد شود که دستمزدش کم باشد، سام نوری میتواند به خاطر حاشیه امن مالی که در پروژه قبلی به دست آورده با عدد بسیار کمتری در تلویزیون بازی کند. کار فرهنگی یک کار دلی است. برای من جذابیت فیلمنامه و اثر مهمتر از دستمزدی است که دریافت میکنم. اگر من بتوانم درآمد اضافه تری از شبکه نمایش خانگی داشته باشم میتوانم در پروژههای خوب با دستمزد پایین شرکت کنم.
نوری با بیان این که دستمزدهای بالا شامل همه پروژههای نمایش خانگی نمیشود بیان کرد: وقتی در بخش خصوصی فعالیت میکنید میتوانید شریک سود آن سیستم بشوید. در بخش دولتی وقتی بودجه تعیین میکنند تهیه کننده دستش بسته است و مجبور است با بودجه تعیین شده کار را بسازد. در بخش خصوصی تهیه کننده یک ویترینی میخواهد و هزینه اش را هم پرداخت میکند. حتی اگر آن هزینه زیاد باشد.
منبع: آخرین نیوز
کلیدواژه: نمایش خانگی سام نوری
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
این روزها سریالهایی در راه تلویزیوناند و در عین حال برخی از تلویزیونیهای با قدمت هم با کاری جدید سر از نمایشخانگی درمیآورند. - اخبار فرهنگی -
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیگیریهایی که انجام شده این روزها تلویزیون 52 سریال در حال پیشتولید و تولید دارد که از سمتِ سیمافیلم پیش میرود و سریالهایی هم توسط برخی از سازمانها و نهادهای فرهنگی پیش میرود که به روال گذشته برای پخش از تلویزیون ساخته میشوند.
به طور مثال سریال «بوقچی» که مجموعه تلویزیونی فوتبالی است، البته در دهههای گذشته داریوش ارجمند و اکبر عبدی سریال «به سوی افتخار» را با فضای مافیای فوتبال به آنتن تلویزیون رساندند. یا «پژمان» با بازی پژمان جمشیدی و پرداختن به بازیکنان شناخته شده و مصائب و مشکلاتشان، «سه پنج دو» به گونهای سرمایهگذاران و مافیای فوتبال، «آخرین بازی» و «لژیونر» هم جزو دیگر کارهای فوتبالی به شمار میرود که تاکنون در ساختار تلویزیون به آنها پرداخته شده است.
البته این روزها «پرویز خان» هم بعد از حضور در جشنواره فیلم فجر و اکران در سینما به شبکه نمایشخانگی آمده است.
حالا باید دید «بوقچی» با چه هدفی ساخته شده و تنها قصدِ به هیجان درآوردن مخاطب به واسطه پرداختن به «فوتبال» در یک اثر نمایشی را دارد یا به دنبال اهدافی دیگر است؟
ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟این سریال در تهران به فیلمبرداری خودش ادامه میدهد و پیگیریها نشان میدهد تا تیرماه تصویربرداری سریال ادامه خواهد داشت. حسن حبیبزاده کارگردانی سریال را برعهده دارد و گفته میشود موسسه هنری سوره آن را تهیه میکند. در این سریال حسن پورشیرازی، امیر غفارمنش، آرش نوذری، امیر کربلاییزاده، شهره سلطانی، رامین ناصر نصیر و بسیاری دیگر از هنرمندان به ایفای نقش میپردازند.
اما سریالی دیگر که تلویزیونیهای قدیم به سمتِ آن رفتهاند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای اولین بار داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد. سریال «لالایی» که قرار است با بازی او بعد از مدتها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرمهای نمایشخانگی پخش شود.
این سریال به کارگردانی احمد درویشعلیپور که سالها با داریوش فرضیایی کار کرده و «سرزمین بالشها» را با او در شبکه نمایشخانگی داشت این روزها در اواخر تصویربرداری به سر میبرند و گروه در تهران مشغول فعالیتاند تا اواخر اردیبهشتماه کار به پایان برسد. قرار است این سریال امسال در یکی از پلتفرمهای نمایشخانگی پخش شود.
امیر کربلاییزاده که مدتها از او خبری نیست و بیشتر به آموزش استندآپ کمدی و اجرای تئاتر مشغول است در این سریال به ایفای نقش میپردازد و فرهاد بشارتی هم چندی پیش از حضور خود در این سریال خبر داده بود. قطعاً بازگشت داریوش فرضیایی بعد از مدتها با سریالی در شبکه نمایشخانگی را میتوان به فال نیک گرفت، چون خبرها حاکی از همکاری مجدد او با تلویزیون است.
سریال «لالایی» و نقشآفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کارهایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است. در عین حال باید دید با حضور او و هنرمندانی که در «محل گل و بلبل» و برخی از پروژههایی که او و دوستان داریوش فرضیایی فعالیت داشتهاند میتواند اقبال را نسبت به محدود کارهای کودکانه نمایشخانگی برگرداند یا خیر.
انتهای پیام/